b3dsdk Versionen von "Objekt" und "Griff"
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piojBetreff: b3dsdk Versionen von "Objekt" und "Griff" |
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Ich kann den Weg nicht finden, um ein Objekt von seiner Klasse direkt über das Objekt ()-Funktion, sondern als die For-Jeder Ansatz abzurufen.
Gibt es eine Möglichkeit, oder bin ich nur auf diese Methode? Ich arbeite mit C # Hafen von B3DSDK, sondern ein C + +-Lösung wird auch mir helfen. Können Sie mir helfen? [ENGLISH] b3dsdk versions of "object" and "handle" functions? I can't find the way to retrieve an object from its class directly by using the object() function, rather than the For-Each approach. Is there any way or am I limited to this method? I'm working with C# port of B3DSDK, but a C++ solution will also help me. Does Anyone know about this? |
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pioj |
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I already found Dictionary to be faster than a Hashtable, to get the object.
If I could get this to work with Draw3d (and so it seems) I can release an early alpha in no time. Anyone interested? Oh. btw, I took a look at some BlitzCodeCompo from this site and they all are really brilliant. Congrats to the community! |
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hecticSieger des IS Talentwettbewerb 2006 |
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Hi pioj, otherwise, I had sent them a personal message (2009-11-23)
https://www.blitzforum.de/foru...lder=inbox |
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Download der Draw3D2 V.1.1 für schnelle Echtzeiteffekte über Blitz3D |
piojBetreff: Yeehaaa! It works!!! :) |
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I made it work at last!
Now everyone working with C# version of B3DSDK who needs to retrieve entities from a class, in similar way you did with handle() and object() , you are saved! You can see the example here: http://pastebin.com/m19692f32 The code in fact relies on a Dictionary collection to save the entire object from its class, and a key value that is in fact the entity's handle. |
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