b3dsdk Versionen von "Objekt" und "Griff"

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pioj

Betreff: b3dsdk Versionen von "Objekt" und "Griff"

BeitragMo, Dez 07, 2009 21:44
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Ich kann den Weg nicht finden, um ein Objekt von seiner Klasse direkt über das Objekt ()-Funktion, sondern als die For-Jeder Ansatz abzurufen.

Gibt es eine Möglichkeit, oder bin ich nur auf diese Methode?

Ich arbeite mit C # Hafen von B3DSDK, sondern ein C + +-Lösung wird auch mir helfen.

Können Sie mir helfen?

[ENGLISH]

b3dsdk versions of "object" and "handle" functions?

I can't find the way to retrieve an object from its class directly by using the object() function, rather than the For-Each approach.

Is there any way or am I limited to this method?

I'm working with C# port of B3DSDK, but a C++ solution will also help me.

Does Anyone know about this?
 

pioj

BeitragDi, Dez 08, 2009 20:50
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I already found Dictionary to be faster than a Hashtable, to get the object.

If I could get this to work with Draw3d (and so it seems) I can release an early alpha in no time.

Anyone interested?



Oh. btw, I took a look at some BlitzCodeCompo from this site and they all are really brilliant.

Congrats to the community!

hectic

Sieger des IS Talentwettbewerb 2006

BeitragDi, Dez 08, 2009 21:29
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Hi pioj, otherwise, I had sent them a personal message (2009-11-23)

https://www.blitzforum.de/foru...lder=inbox
Download der Draw3D2 V.1.1 für schnelle Echtzeiteffekte über Blitz3D
 

pioj

Betreff: Yeehaaa! It works!!! :)

BeitragSa, Dez 12, 2009 13:41
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I made it work at last!

Now everyone working with C# version of B3DSDK who needs to retrieve entities from a class, in similar way
you did with handle() and object() , you are saved!

You can see the example here:
http://pastebin.com/m19692f32


The code in fact relies on a Dictionary collection to save the entire object from its class, and a key value that is in fact the entity's handle.

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